FAQ

FAQ

Jeśli masz jakieś pytanie, przed wysłaniem nam zapytania, sprawdź czy już na nie nie odpowiedzieliśmy.

Rejestracja

W takim przypadku, w panelu logowania wybierz opcję Nie pamiętasz hasła? i podaj adres e-mail, którego użyto do zarejestrowania się na stronie. Na maila wyślemy Ci nowe hasło do Twojego konta.

Nie, nie musisz posiadać konta w naszym serwisie.
Wystarczy, że dodasz rzeczy do koszyka, wybierzesz formę wysyłki i klikasz przejdź do kasy. Na stronie, która Ci się wyświetli uzupełniasz swoje dane, dane do wysyłki, jeśli są inne niż Twoje oraz wybierasz formę płatności.
Po zrealizowaniu zamówienia, o jego bieżącym statusie będziesz powiadamiany mailowo i będziesz mógł go sprawdzić za pomocą podanego w mailu linku.
Pamiętaj, że jeśli nie masz konta w Bardotti.pl to nie masz możliwości sprawdzenia swojej historii zamówień oraz przy każdych kolejnych musisz ponownie podać dane do dostawy. Ponadto ominą Cię specjalne promocje.

Masz taką możliwość w ustawieniach swojego konta (zakładka Zamówienia) lub możesz podać inne dane do wysyłki niż Twoje podczas składania zamówienia.

Zamówienie

Po dokonaniu płatności, zamówienie jest niezwłocznie wysyłane do magazynu. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny lub mailowy. Prosimy przygotować ID zamówienia, datę jego złożenia oraz napisać w jaki sposób została uiszczona płatność.

Po opłaceniu zamówienie jest przekazywane bezpośrednio do magazynu. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt, każda taka sprawa zostanie rozpatrzona indywidualnie.

Wysyłka towaru następuje w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. Jeśli dany towar nie znajduje się aktualnie w magazynie, wysyłka może się nieznacznie wydłużyć, maksymalnie do 14 dni.

Jeśli zamawiasz więcej niż jeden produkt, możesz zrezygnować z wysyłki chwilowo niedostępnego towaru, wówczas rekompensatę za chwilowo niedostępny towar otrzymasz na swoje konto w Bardotti.pl. Jest ona zwracana w formie karty podarunkowej na kolejne zakupy wraz z kodem zniżkowym.

Zamówienia złożone oddzielnie w domyśle zostaną wysłane w oddzielnych paczkach. Aby skorzystać z opcji darmowej wysyłki powyżej 150 zł, produkty muszą być na jednym zamówieniu.

Takie informacje otrzymasz na maila, którego podałeś przy rejestracji. Jeśli nie otrzymałeś takich wiadomości, sprawdź folder SPAM. Jeśli posiadasz konto w Bardotti.pl możesz również sprawdzić wchodząc w opcję Śledzenie zamówieńia.

Wysyłka i dostawa zamówień

Koszty są uzależnione od wybranego sposobu dostawy. Jeśli dokonasz zamówienia na łączną kwotę przekraczającą 150 zł (po odliczeniu rabatu) i opłacisz je z góry, wyślemy Ci je za darmo Pocztą Polską lub do Paczkomatu InPost! Zamówienia opłacone z góry na kwotę powyżej 300zł wyślemy za darmo również kurierem.

Sklep nie pakuje produktów ozdobne opakowania. Jeśli przesyłka zostanie opłacona wcześniej możemy ją za darmo dostarczyć pod wskazany adres.

W obecnej chwili realizujemy wyłącznie zamówienia na terenie Polski.

Obecnie nie ma takiej możliwości.

Metody płatności

Płatności on-line można dokonać tylko przez serwis płatności online – PayU

Jeśli w czasie złożenia zamówienia, płatność nie została wykonana, możesz ponowić próbę klikając w link, który wysłaliśmy Ci na malia.

Możesz zapłacić za swoje zakupy za pomocą:
– płatności online – PayU, PayPal, ApplePay, GPay
– płatność przy odbiorze zamówienia,
– wykorzystując karty podarunkowe Bardotti.pl

Jeśli nie dokonasz wpłaty w przeciągu 24 godzin, Twoje zamówienie zostanie anulowane. Jeśli nadal chcesz opłacić swoje zamówienie na maila otrzymałeś link, który przekieruje Cię do płatności.

Wymiana i zwrot towaru

Nie ma takiej możliwości.
W takiej sytuacji sugerujemy dokonanie zwrotu towaru i zakup wybranego produktu poprzez oddzielne zamówienie.

Aby dokonać zwrotu lub wymiany, towar musi posiadać nieoderwane metki oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania. Zwracany towar musi dotrzeć do nas w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu. Prosimy o odsyłanie w kartonach, nie w kopertach.
W przypadku towarów wrażliwych pod względem higienicznych, takich jak np. majtki czy bokserki, po otwarciu fabrycznego opakowania zwrot zostanie odrzucony.

Od momentu doręczenia przesyłki, zamawiającemu przysługuje 30 dni na zwrot.

Do 14 dni od momentu otrzymania towaru przez producenta.

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego robiony był przelew.

Reklamacje

W takim przypadku masz prawo do reklamacji, którą należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną. Należy w niej uwzględnić zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane oraz żądania odnośnie reklamacji. Wadliwy produkt należy wysłać na adres hurtowni (podany w następnym pytaniu).

JS Spółka z o. o.
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
z dopiskiem „Reklamacja: Bardotti.pl”.

W ciągu 14 dni. Jeśli nie otrzymasz żadnej odpowiedzi w tym terminie, przyjmuje się, że reklamacja została przyjęta.

Rozmiary

Rozmiary zależą od producenta. Przy każdym produkcie dostępne są tabelki rozmiarów.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w terminie dłuższym niż standardowy, jeśli w magazynie w momencie zamówienia znajdują się mniej niż trzy sztuki.