Kontakt

FAQ - Często zadawane pytania

Przeczytaj często zadawane pytania zanim wyślesz nam wiadomość.

Rejestracja

Po kliknięciu w przycisk zaloguj możesz założyć konto na trzy sposoby. Na stronie rejestracji wybierz opcję zarejestrowania się za pomocą e-mail ustanawiając hasło. Na tego maila wyślemy Ci potwierdzenie. Możesz też zalogować się przy użyciu swojego konta na Facebook’u lub Google.

W takim przypadku, w panelu logowania wybierz opcję Nie pamiętasz hasła? i podaj adres e-mail, którego użyto do zarejestrowania się na stronie. Na maila wyślemy Ci nowe hasło do Twojego konta.

Nie, nie musisz posiadać konta w naszym serwisie.
Wystarczy, że dodasz rzeczy do koszyka, wybierzesz formę wysyłki i klikasz przejdź do kasy. Na stronie, która Ci się wyświetli uzupełniasz swoje dane, dane do wysyłki, jeśli są inne niż Twoje oraz wybierasz formę płatności.
Po zrealizowaniu zamówienia, o jego bieżącym statusie będziesz powiadamiany mailowo i będziesz mógł go sprawdzić za pomocą podanego w mailu linku.
Pamiętaj, że jeśli nie masz konta w Bardotti.pl to nie masz możliwości sprawdzenia swojej historii zamówień oraz przy każdych kolejnych musisz ponownie podać dane do dostawy. Ponadto ominą Cię specjalne promocje.

Masz taką możliwość w ustawieniach swojego konta (zakładka Zamówienia) lub możesz podać inne dane do wysyłki niż Twoje podczas składania zamówienia.

Zamówienie

Po dokonaniu płatności, zamówienie jest niezwłocznie wysyłane do magazynu. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny lub mailowy. Prosimy przygotować ID zamówienia, datę jego złożenia oraz napisać w jaki sposób została uiszczona płatność.

Po opłaceniu zamówienie jest przekazywane bezpośrednio do magazynu. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt, każda taka sprawa zostanie rozpatrzona indywidualnie.

Wysyłka towaru następuje w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. Jeśli dany towar nie znajduje się aktualnie w magazynie, wysyłka może się nieznacznie wydłużyć, maksymalnie do 14 dni.

Jeśli zamawiasz więcej niż jeden produkt, możesz zrezygnować z wysyłki chwilowo niedostępnego towaru, wówczas rekompensatę za chwilowo niedostępny towar otrzymasz na swoje konto w Bardotti.pl. Jest ona zwracana w formie karty podarunkowej na kolejne zakupy wraz z kodem zniżkowym.

Zamówienia złożone oddzielnie w domyśle zostaną wysłane w oddzielnych paczkach. Aby skorzystać z opcji darmowej wysyłki powyżej 100 zł, produkty muszą być na jednym zamówieniu.

Takie informacje otrzymasz na maila, którego podałeś przy rejestracji. Jeśli nie otrzymałeś takich wiadomości, sprawdź folder SPAM. Jeśli posiadasz konto w Bardotti.pl możesz również sprawdzić wchodząc w opcję Śledzenie zamówieńia.

Wysyłka i dostawa zamówień

Koszty są uzależnione od wybranego sposobu dostawy. Jeśli dokonasz zamówienia na łączną kwotę przekraczającą 100 zł (po odliczeniu rabatu), wyślemy Ci je za darmo!

Sklep nie pakuje produktów ozdobne opakowania. Jeśli przesyłka zostanie opłacona wcześniej możemy ją za darmo dostarczyć pod wskazany adres.

W obecnej chwili realizujemy wyłącznie zamówienia na terenie Polski.

Obecnie nie ma takiej możliwości.

Metody płatności

Płatności on-line można dokonać tylko przez serwis płatności online – Dotpay.

Jeśli w czasie złożenia zamówienia, płatność nie została wykonana, możesz ponowić próbę klikając w link, który wysłaliśmy Ci na malia.

Możesz zapłacić za swoje zakupy za pomocą:
– płatności online – PayPal oraz Dotpay,
– płatność przy odbiorze zamówienia,
– wykorzystując karty podarunkowe.

Jeśli nie dokonasz wpłaty w przeciągu 3 dni, Twoje zamówienie zostanie anulowane. Jeśli nadal chcesz opłacić swoje zamówienie na maila otrzymałeś link, który przekieruje Cię do płatności.

Wymiana i zwrot towaru

Nie ma takiej możliwości.
W takiej sytuacji sugerujemy dokonanie zwrotu towaru i zakup wybranego produktu poprzez oddzielne zamówienie.

Aby dokonać zwrotu lub wymiany, towar musi posiadać nieoderwane metki oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania.
W przypadku towarów wrażliwych pod względem higienicznych, takich jak np. majtki czy bokserki, po otwarciu fabrycznego opakowania zwrot zostanie odrzucony.

Od momentu doręczenia przesyłki, zamawiającemu przysługuje 30 dni na zwrot lub wymianę.

Do 14 dni od momentu otrzymania towaru przez producenta.

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego robiony był przelew.

Reklamacje

W takim przypadku masz prawo do reklamacji, którą należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną. Należy w niej uwzględnić zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane oraz żądania odnośnie reklamacji. Wadliwy produkt należy wysłać na adres hurtowni (podany w następnym pytaniu).

JS Spółka z o. o.
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
z dopiskiem „Reklamacja: Bardotti.pl”.

W ciągu 14 dni. Jeśli nie otrzymasz żadnej odpowiedzi w tym terminie, przyjmuje się, że reklamacja została przyjęta.

Rozmiary

Rozmiary zależą od producenta. Przy każdym produkcie dostępne są tabelki rozmiarów.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w terminie dłuższym niż standardowy, jeśli w magazynie w momencie zamówienia znajdują się mniej niż trzy sztuki.

Zadzwoń do nas

Numer telefonu: 733 657 722

Wyślij nam wiadomość

Skontaktuj się z nami pod adresem sklep@bardotti.pl lub skorzystaj z formularza w prawym dolnym rogu ekranu.