Do 100 dni na zwrot towaru
Jako klient indywidualny masz prawo do zrezygnowania z kupionego towaru w internetowym salonie bielizny Bardotti.pl bez podawania przyczyny w ciągu:
1. 30 dni od odebrania przesyłki z danym produktem. Dotyczy kategorii: Kostiumy kąpielowe, Pareo, Czapki, Szaliki, Kominy, Chusty, Rękawiczki, Bielizna i odzież termiczna, Outlet, Wyprzedaż.
2. 100 dni od odebrania przesyłki z danym produktem. Dotyczy pozostałych kategorii.
Jak to zrobić?
1. Przygotuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W każdej paczce dołączony jest papierowy formularz zwrotu. Możesz go wysłać drogą mailową (sklep@bardotti.pl) lub dołączyć do paczki ze zwracanym towarem.
2. Twoim potwierdzeniem zakupu jest mail wysyłany po zamówieniu. Nie ma konieczności drukowania go ani dołączania do paczki.
3. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu przyjęcia zwrotu przez nasz magazyn. Zostaną zwrócone na konto, z którego została wykonana płatność lub w inny sposób ustalony z konsumentem.
Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
Darmowa dostawa od 100zł
Zarówno wysyłka jak i dostawa odbywają się zgodnie z wybraną przez kupującego formą zamówienia. Wszystkie czasy trwania dostawy zostały podane orientacyjnie i mogą się nieznacznie różnić. Zazwyczaj wysyłamy paczki w ciągu 24h a transport trwa maksymalnie 4 dni robocze. W przypadku niektórych form dostawy czas transportu jest krótszy.
czas dostawy = czas potrzebny na nadanie paczki + czas doręczenia paczki
Jeśli łączna wartość produktów, które zamawiasz przekracza 100 zł (kwota po odliczeniu rabatu) oraz opłacasz zamówienie z góry (Dotpay, Paypal) wyślemy je za darmo Pocztą Polską lub do paczkomatów InPost!
Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
Wysyłka tego samego dnia
Zdecydowaną większość zamówień złożonych do południa w dniu roboczym wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia składane po godzinie 12 są wysyłane kolejnego dnia roboczego. Wszystkie paczki odbierane są przez kuriera z magazynu o godzinie 15, od poniedziałku do piątku.
W nielicznych sytuacjach, gdy towar jest sprowadzany na zamówienie lub występują problemy z nadaniem paczki (np. awarie systemów nadawczych przewoźników), wysyłka może się nieco wydłużyć. W takich przypadkach zawsze skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo.
Zakupy bez rejestracji
Cenimy Twój czas i prywatność, dlatego aby dokonać zakupów w naszym sklepie nie musisz się rejestrować. Wystarczy że wypełnisz formularz z danymi do wysyłki oraz podasz adres email na który otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Numer telefonu który podajesz zostanie przekazany kurierowi. Możesz otrzymać na niego SMS z informacją o statusie paczki oraz służy do bezpośredniego kontaktu z Tobą ze strony kuriera.
Oczywiście umożliwiamy też klientom zakładanie kont na których sprawdzisz historię swoich zamówień, statusy przesyłek. Przyśpieszy to również proces zakupów- wszystkie dane wysyłki uzupełnią się automatycznie.
Recenzje
Na razie brak recenzji produktów.