Zwrot produktów i odstąpienie od umowy
Jako klient indywidualny masz prawo do zrezygnowania z kupionego towaru w internetowym salonie bielizny Bardotti.pl bez podawania przyczyny w ciągu:
- 30 dni od odebrania przesyłki z danym produktem. Dotyczy kategorii: Kostiumy kąpielowe, Pareo, Wyprzedaż.
- 100 dni od odebrania przesyłki z danym produktem. Dotyczy pozostałych kategorii.
Jak to zrobić?
- Przygotuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Poniżej znajduje się jego wzór. Możesz je wysłać drogą mailową (sklep@bardotti.pl) lub za pomocą zwykłej poczty z dopiskiem “Zwrot:Bardotti.pl”.
- Przygotuj dowód zakupu (mail z potwierdzeniem zakupu, fakturę lub paragon) i odeślij na podany niżej adres magazynu. Jeśli nie wysłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy, możesz je załączyć do tej przesyłki.
- Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez producenta. Zostaną zwrócone na konto, z którego została wykonana płatność lub w inny sposób ustalony z konsumentem.
Możesz nadać paczkę korzystając na przykład z DPD Pickup:
Możesz też skorzystać z usług InPost:
Ważne: Koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa klient.
Jaki towar podlega zwrotowi?
- Towar musi posiadać nieoderwane metki oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania.
- W przypadku towarów wrażliwych pod względem higienicznym, takich jak np. majtki czy bokserki, produkty muszą mieć nienaruszone fabryczne opakowanie w przeciwnym razie zwrot zostanie odrzucony.
- Pozostały towar musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu, które może być otwarte. W przypadku, gdy opakowanie (integralna część towaru) jest zniszczone traci się prawo do zwrotu pełnej rekompensaty.
- Zwracane produkty należy odesłać w kartonie lub innym sztywnym opakowaniu które zapobiegnie zniszczeniu oryginalnych opakowań produktów.
Adres do wysyłki zwrotów: JS Spółka z o. o. ul. Smoluchowskiego 1 20-474 Lublin z dopiskiem „Zwrot: Bardotti.pl”
Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy
Reklamacje
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym klientowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przez 2 lata od daty zakupu w sklepie internetowym Bardotti.pl.
Jak złożyć reklamację?
- Należy ją zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną, uwzględniając zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane oraz żądania odnośnie reklamacji. Możesz to zrobić za pomocą tego wzoru.
- Reklamowany towar należy wysłać na adres podany poniżej.
- W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkujemy się do niej. Jeśli nie otrzymasz żadnej odpowiedzi w tym terminie, przyjmuje się, że reklamacja została przyjęta.
- Jeśli reklamacja zostaje uznana spełnimy Twoje żądanie dotyczące reklamowanego towaru (jego wymianę na nowy, naprawę, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Ważne: Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa klient. W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki reklamowanego towaru zostanie zwrócony, o ile wybrany został najtańszy z możliwych sposób doręczenia towaru.
Adres do wysyłki reklamacji: JS Spółka z o. o. ul. Smoluchowskiego 1 20-474 Lublin z dopiskiem „Reklamacje: Bardotti.pl”