Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów i odstąpienie od umowy

Jako klient indywidualny masz prawo do zrezygnowania z kupionego towaru w internetowym salonie bielizny Bardotti.pl bez podawania przyczyny w ciągu:
1. 30 dni od odebrania przesyłki z danym produktem. Dotyczy kategorii: Kostiumy kąpielowe, Pareo, Czapki, Szaliki, Kominy, Chusty, Rękawiczki, Bielizna i odzież termiczna, Outlet, Wyprzedaż.
2. 100 dni od odebrania przesyłki z danym produktem. Dotyczy pozostałych kategorii.

Jak to zrobić?
1. Przygotuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Poniżej znajduje się jego wzór, a klikając tutaj możesz pobrać wersję edytowalną. Możesz je wysłać drogą mailową (sklep(at)bardotti.pl) lub za pomocą zwykłej poczty z dopiskiem „Zwrot:Bardotti.pl”.
2. Przygotuj dowód zakupu (mail z potwierdzeniem zakupu, fakturę lub paragon) i odeślij na podany niżej adres magazynu. Jeśli nie wysłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy, możesz je załączyć do tej przesyłki.
3. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez producenta. Zostaną zwrócone na konto, z którego została wykonana płatność lub w inny sposób ustalony z konsumentem.

Możesz nadać paczkę korzystając na przykład z DPD Pickup:


Ważne: Koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa klient.

Jaki towar podlega zwrotowi?
1. Towar musi posiadać nieoderwane metki oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania.
2. W przypadku towarów wrażliwych pod względem higienicznym, takich jak np. majtki czy bokserki, produkty muszą mieć nienaruszone fabryczne opakowanie w przeciwnym razie zwrot zostanie odrzucony.
3. Pozostały towar musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu, które może być otwarte. W przypadku, gdy opakowanie (integralna część towaru) jest zniszczone traci się prawo do zwrotu pełnej rekompensaty.

Adres do wysyłki zwrotów:
JS Spółka z o. o.
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
z dopiskiem „Zwrot: Bardotti.pl”

Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy

Reklamacje

Zgodnie z Kodeksem Cywilnym klientowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przez 2 lata od daty zakupu w sklepie internetowym Bardotti.pl.

Jak złożyć reklamację?
1. Należy ją zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną, uwzględniając zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane oraz żądania odnośnie reklamacji. Możesz to zrobić za pomocą tego wzoru.
2. Reklamowany towar należy wysłać na adres podany poniżej.
3. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkujemy się do niej. Jeśli nie otrzymasz żadnej odpowiedzi w tym terminie, przyjmuje się, że reklamacja została przyjęta.
4. Jeśli reklamacja zostaje uznana spełnimy Twoje żądanie dotyczące reklamowanego towaru (jego wymianę na nowy, naprawę, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

Ważne: Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa klient. W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki reklamowanego towaru zostanie zwrócony, o ile wybrany został najtańszy z możliwych sposób doręczenia towaru.

Adres do wysyłki reklamacji:
JS Spółka z o. o.
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
z dopiskiem „Reklamacje: Bardotti.pl”

Pobierz wzór zgłoszenia reklamacyjnego